tirsdag 16. juli 2013

Forventninger

Jeg starter med dette en ny blogg. Det kjennes naturlig, for jeg starter et nytt kapittel i mitt liv. Jeg har nettopp blitt ferdig med bibliotekarutdanningen og fått meg ny jobb på Stavanger bibliotek. Jeg er også relativt nygift, det har ikke ennå gått ett år siden jeg og maen sa ja til hverandre. Vi har flyttet fra Oslo til Stavanger, og vi har kjøpt oss leilighet som vi overtar om en drøy uke. Jeg har store forventninger til det som ligger foran oss i ny by og med en ny hverdag.

Denne bloggen skal være litt interiørblogg, for vi har fått oss 133 kvadratmeter av et flott, 99 år gammelt hus å innrede. Det skal handle om hvordan vi går fram for å gjøre det fint og "oss" i dette hjemmet. Samtidig skal bloggen handle om hvordan vi prøver å leve miljøvennlig, blant annet ved å begrense shopping til brukte skatter. Det blir nok også litt løst og fast fra hverdagslivet, og kanskje en dæsj med cupcakes og annen bakst. Rosablogg? Jeg er ingen rosajente, så neppe. Det blir ingen sminketips, ingen analyse av hårblekingsmidler eller tips om hvordan chiwawaen får plass i veska. Litt skryteblogg, litt ærlig blogg, og ingen bilder av kviser og fett hår.  

Jeg ruger allerede på to interiørposter jeg skal legge ut. Den ene handler om en heklenål i størrelse 15 som gir gamle klær nytt liv.





Velkommen til å følge bloggen, og få innblikk i livet i huset i byen!

2 kommentarer:

  1. Sååå kjekt, glede meg te å følla bloggen din! Du e flink te å skriva :)Spent på hekleinnlegge ditt!
    Gratulera me ny blog! Klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med på det "nye" livet deres i Stavanger :)

    SvarSlett